Forums | Chat | News | Contact Us | Register | PSU Social |
PSU: May cause heart burn
Forums | Chat | News | Contact Us | Register | PSU Social |
Home | Forum | Chat | Wiki | Social | AGN | PS2 Stats |
|
|
|
Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
2004-03-27, 09:00 PM | [Ignore Me] #61 | ||
Private
|
No you cant find ways to keep me off, without IP banning me and that Fatass too, so i dont care i feel to spam i will, you ban me i make another account until Hamma IP bans me, and your prodigy boyfriend ViperGTFag..........VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA
|
||
|
2004-03-27, 09:01 PM | [Ignore Me] #62 | |||
I LIVE IN ENGLAND
|
2004-03-27, 09:03 PM | [Ignore Me] #65 | ||
Lieutenant Colonel
|
What? Let me explain.
Each connection to the net has its own IP address. If we IP ban you, your individual connection is banned. If you have a modem, for example, nobody connected to that modem can get on this site. So if Viper is your older brother, he couldn't post. We have no proof that this is true, so nothing's stopping us from banning you except the lack of a mod to do it.
2004-03-27, 09:03 PM | [Ignore Me] #66 | ||
Private
|
Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva Viva VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA VIVA v
|
||
|
|
Bookmarks |
Thread Tools | Search this Thread |
Display Modes | |
|
|