Forums | Chat | News | Contact Us | Register | PSU Social |
PSU: I died in my sphere of influence.
Forums | Chat | News | Contact Us | Register | PSU Social |
Home | Forum | Chat | Wiki | Social | AGN | PS2 Stats |
|
|
|
Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
2004-11-01, 07:55 PM | [Ignore Me] #1 | ||
Private
|
hi folks.
I see you fight together. Against...ok. Ihr wisst ja nichtmal was gr�sste Witz der Weltgeschichte ist. Computergames are boring, cause... same shit again. Erst bist du der Kleine vor dem grossen Gegner der unbezwingbar erscheint. Biste den Dreh raushast. Dann kommt was die Levels nennen. Zwar nicht das ist, was ich unter Levels versteh. Also h�her h�her hops. Bis die Levels durch sind. Dann ist der Spass vorbei und du kannst die Scheisse wegschmeissen. Taugt ja ohnehin nichts. So wie jetzt. I thought on another kind of game. Hard to explain now, cause it's bases on a difference in the level function ... thingy. Can someone imagine? A game with neverending levels? |
||
|
2004-11-01, 09:49 PM | [Ignore Me] #6 | ||
Contributor teh Sexb0t
|
Be nice people, thomig knows nothing of Planetside. He found the site looking for someone that has posted here before. Read this thread for reference. >> http://planetside-universe.com/forum...ad.php?t=26790
2004-11-01, 10:06 PM | [Ignore Me] #7 | ||
I LIVE IN ENGLAND
|
Traurig f�r meinen schlechten Deutschen, benutze ich einen �bersetzer.
Leider sind die meisten Benutzer auf diesem Aufstellungsort englischsprechend haupts�chlich amerikanisch, und, also erhalten sie nicht Unterichtsdeutschen. Folglich k�nnen sie nicht verstehen ein Wort von, was Sie schrieben. Ich bin sicher, wenn Sie einen �bersetzer benutzten (http://www.google.com/language_tools?hl=de ist handlich), das es es einfacher bilden konnte, damit Leute verstehen, was Sie versuchen, zu sagen. edit - Wizo und Die Aertze sind gro�e B�nder, schicken mir CD's!
I bet nobody notices this text. [Hezzy]: "balallaalalla! blow the heathens up with a large nuclear device" [Hezzy]: "BOOM" [Hezzy]: gg Last edited by Fragmatic; 2004-11-01 at 10:09 PM. |
||
|
2004-11-02, 10:03 AM | [Ignore Me] #13 | |||
Courtesy of Altavista, here's what he wrote roughly translated.
Last edited by Warborn; 2004-11-02 at 10:07 AM. |
||||
|
|
Bookmarks |
|
|